Älg på vägen!

Heej! Har inte skrivit på hela helgen :( Är jättelessen för det men hade ingen aning om att Ange inte hade internet! ;o
Aja nu är jag hemma i allafall! Har haft en rolig helg men även väääldigt tröttsam & wierd! & varför då tänker du?
Joo, för i fredags så drog vi brudar in till Jönköping & gick på centrum(nattklubb) & vad händer inte mig då? Jo jag blir utslängd efter 10 minuter!! haha. Vi ska inte gå in på detaljer där inte.. Satt sedan ute & frös ihjäl i flera timmar. Men det ordnade sig. Lite lidande är bra för själen, det är jag övertygad om ;d
På väg hem var det Björn Rosenström för alla pengarna som fick spelas i högtalarna. "jag torkar svetten ur min panna & säger vad skönt det var Johanna" Haha han är STÖRTskön! Ah jusst det, & så krockade jag nästan med en älg. Men vi överlevde för smartskaftet sprang tillbaka när han såg att jag var för snygg för att dö. höh
Har spenderat kvällen med min bästa jennie som har suttit & gråtit till sex&thecity, töööööönt säger jag bara! Haha nej men hon får mig att känna mig så känslokall när hon sitter & tjuter till den, men skiten går ju inte att ta seriöst? Det är en sån jävla nobrainer till chickflick att man spyr lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0