Bananmacka

Hej! Jag tänker börja med att säga såhär att folk som tycker bananmacka är äckligt inte är riktigt friska.
Det är sååååå gott. Själv kör jag med knäckebröd. För ah på formbröd är inget gott. Så det fick bli min frulle idag.
Sen kan jag säga så mycket som att eh.. jag har beställt studentmössa idag! Det kommer bli riktigt bra. Körde på den i kashmir med läderskärm & guldgrej. Känns bäst så, den kostade ju typ ingenting & var lätt snyggast av dom alla. Svenska flaggan inuti, smålandsskölden ovanpå & sesse * Sp09b där fram Det fick räcka med utsmyckning. Annars skulle den bli ful och övergjord. Gillar det klassiskt.
Satt & tänkte förut - jag vet, kors i taket haha. Men alltså, jag ska nog sluta bry mig om att folk är sk. muppar. För jag har börjat märka att i stort sett alla i mitt umgänge faller inom den kategorin! hahahah. Själv är jag utom risk eftersom jag föddes grym.
Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Liɴɴeα's вloɢɢ ♥

Hoppas du inte räknar mig som mupp, då åker du på stryk! :D

2011-10-13 @ 21:31:04
URL: http://linnealjungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0