En helt vanlig måndag

KUL att min söta vän väckte mig mitt i en ssssexig dröm. KUL att jag drog till skolan vid 8 & hade sovmorgon till halv 10. haha.
aeh men efter tråkplugget så drog jag och min jennybejb till gymmet & efter det kom Emma & simmade med oss. Mycket skojjsigt! Speciellt skitsnack i bastun gillar jag :**** helt underbart.
Nu ska jag dra & handla för veckan tror jag, på willys eftersom som är fattig! blöh! Ska kanske ta mig en vinare ikväll för att glömma hur synd det är om mig! Näh, jag har det fan bra. Snygg & glad.
Hihi mina ögon ser blåa ut :D

Kommentarer
Postat av: NΣAH ♥

Hej på dig :D

Nu är veckans blogg avgjord, kolla in och se om du blev vinnaren ;)

Om inte, är det bara att vara med igen, det är inte så många som vill va med så att vinna är inte så svårt :D

KRAM ♥

2011-10-03 @ 20:18:16
URL: http://linnealjungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0