Full kastrull

Nämen tjena bloggen. Här sitter jag och skriver fast klockan är halv 11 och jag har engelskaläxa till imorn. Smart chey.
Gårdagen var fest för alla pengarna. Riktigt nice. Blev dock för jävla full, men vad gör det om 100 år? Blev förfest hos mig och sedan pallallallallaladuim. woop woop.
Jag och Kim drog hem ganska tidigt för vi var riktigt trötta båda två. Vi gick eeeeenda hem till honom. Trodde jag skulle dö. Men det gjorde jag inte. Big surprise.
Idag var vi uppe ganska tidigt & gick eeeenda hem till mig. Det är väl typ 5 kilometer? Damn.. Alltså blev ett stopp på corner i mellan men det pratar vi inte om..
Vi har bara flummat oss och slöat i stort sett hela dagen förutom det.
Med risken att jag nog får stryk i åtanke så bjuder jag på en snygg & seriös bild :).
Alltså? haha! Hur skulle man inte kunna vara kär i den där killen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0