H E L G E N - promenader, party & dolda fjortisgener

Bilden är en present till ni som är så söta att ni läser min blogg.
Den visar liksom mitt verkliga jag, som frankensteins monster/klockaren från notre dame.

Oooooh jag inleder med att säga att min helg har varit G-rym. Pluspoäng till alla roliga/snälla/gulliga människor som bidrog till trevlighetsfaktorn. :) Min lördag började tidigt, minns inte varför men det är är nog inte så viktigt. Jag åkte ner till stan och tog en liten promenadsnackis med min allra bästa vän Jennie Viberg som jag älskar jävligt mycket!
Sedan åkte jag till pappa i Gunnebo för att han inte kunde lista ut hur man la in bilder på USB-minnet han hade köpt. Ovanligt att ens föräldrar är 100% EB när det kommer till sånt? Inte direkt nej. (& ja jag säger fortfarande eb, jag får det för jag är awsome). Efter Det så drog jag mig vidare till mina favorit gunneboare Johan & Sofije, blev en fin promenad genom skogen med Fije & Jencabus. Snackade lite om allt och ingenting, det är så skönt att dela sina tankar med folk fattar normalt haha. Visst är det?
-
På kvällen så blev det förfest med väldigt mycket roliga människor men framför allt Kim & Emma gjorde min kväll.
Kvällen ledde självklart vidare till paladium & det var också helt ofattbart kul & underbart. Trots att det är många puckon där.
-
Idag vaknade jag brevid en otroligt snygg kille, fattade noll först.. Sen kom jag på att det var min otroligt snygga kille hihi! Vi åkte till pappa vid 1 för att följa med honom & köpa en gammal volvo i Vimmerby som han ska ha att köra shiet med. Så jag fick köra hans mersa hem ;o Den är underbar men också väldigt farlig, man vill gärna åka fort :d haha. Aja nu sitter jag iallafall här & gör typ ingenting nu när kim har åkt, tomt det blev hallå? Ska hetsplugga lite och laga käk tror jag.
Med risk för att blotta min annars mycket väldolda fjortisgen så vill jag avslutningsvis säga Kiiiiiiiiiim♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0