HAPPYFACE som bara den!

Jag ÄLSKAR när livet bara rullar på! Har känt mig så happy idag att inte ens flörtsmileysar har lyckats göra mig sur! Uuuuuh vad allt är bra!

Inatt sov jag hos min underbara Jennie & vi kollade på friends with benefit. Den var faktiskt ganska bra trots att det var lite av en chickflick, vi vet ju alla att jag är mer till lejonkungen & starwars haha.
Vaknade vid kvart över 7 & vi fixade oss inför skolan, om någon märkte att Jennie var ovanligt snygg idag var det tack vare min kläder, bara så ni vet hehehe.
På lunchen cyklade jag ner till stan och shoppade pappas visakort i bitar! haha nej men nästan :) Är så jääääkla nöjd med det jag köpt. Allt gick på ca 3000:- & det var 2 höstiga tröjor, 1 par jeans, strumpbyxor, 2 skjortor/tunikor, halsduk & vantar samt mina höstskor som jag hade lagt undan. Köpte även rosa bandet på lindex såklart.
Jag älskar mina nya jeans och mulligt är gulligt vad ni än säger suckers.
I skolan ringde telefonen & jag blev bjuden till en gratis sminkning & fotografering osv på stadshotellet ihop med mina vänner awesome ju! Alla var dock tvungna att vara 18 år eller ha med sig sina föräldrar.. Vet inte vem jag ska dra med mig..? Blir nog kul  :>
Efter skolan så åkte jag ut till pappa där min söta lillebror också var, lagade lite mat till oss och snackade skit som vanligt. Jag är bra på sånt haha.. På väg hem släppte jag av Adam hos Linda & snackade lite med henne. Sen åkte jag vidare till Fernanda & snackade ännu mer skit, vi gillart. Fernanda alltså, hon är så jävla underbar ska ni veta, en riktig glädjesak. Nu kom jag precis hem från Jennie, vi kollade nyaste avsnittet av 2 and a half men som för övrigt verkar som det kommer vara helnice utan den där talanglösa Charlie Sheen. Och just det! Blev typ dödad av larry när jag skulle ta kort.... Gulligt? Han hatar mig!


Nu ska jag diska & imorgon ska jag träffa en söt prick, wiie :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0