Lördagsfylla som hette duga

Hej på er alla vackra människor som är tillräckligt underbara för att orka läsa min blogg.
Jag har haft en väääääldigt fin lördag igår kan jag lova er!
Den började med att jag väcktes vid 9 av en gammal bekant som ville jag skulle skjutsa till donken så han kunde käka.. nyttigt! Efter det så gick jag med min uuuunderbara Emma Viberg på stan & jag hittade massa fint! Bland annat skorna på bilden! Jag är kär!! Senare mötte vi upp Josefinhjärtat vid station & åkte & åt lite onyttigt på Torino! Jag & josefinfin delade alltså på en kebabtalrik & ett glas vatten, så så farligt var det nog inte.
På kvällen begav vi oss på äventyr! Eller rättare sagt så begav vi oss till förkrök på markör hos Tobbe. Sedan skjutsade Jossan (Emmas klasskompis då) mig och emma till stan. PALLADIUUUUM! Hade en kanooooners kväll kan jag meddela. Alla var så jävla söta & vackra & gulliga att man blev helt lyrisk! haha. Efter det så sov jag hos min ÄLSKADE Fernanda ihop med 2 andra helhärliga personer. Vi lagade halvlyckad mat & skrattade halva natten. Och jag älskade det :) Vi slöade i soffan halva dagen idag men nu är jag hemma, och kaxigt nog är jag inte ens bakis. Jag älskar mitt liv! TUSEN TACK ALLA FINA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0