Oblyga killar

Vet ni vad som är typiskt mig? Innan när jag hade jättebråttom ner till stan & var stört hungrig, så stod jag och kollade i kylen och kom på massa goda saker jag kunde göra. Blev deprimerad över att jag inte hade tid & käkade en knäckemacka. Nu när jag håller på att svälta ihjäl så finns det INGET att göra? Är inte det lite wierd? Vafan.
Ni får en bild som fick mig att spotta loka på min allt för dyra dator förut. haha kolla gubben med hårfönen!!

Haha god damn! Den får mig att tänka på när jag var liten och var tvungen att följa med pappa in i omklädningsrummet för män när vi åkte till simhallen. Det var en gubbe som råkade gå emot min axel så hans snopp nuddade mig. AAAAAAARRRRHHHHGGG trodde jag hade aids i typ 3 år efter det tills jag vågade berätta för mamma. Inte okej.

Ni får en underbar låt också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0