Tisdag - efter Odens son Tyr, eller Ti på fornsvenska

Vilken dryg skoldag! Visst började 09:50.. men vi kollade på film på första lektionen... ZzZzz säger jag bara. Den handlade om 2 störda extremister inom Islam & Kristendom.. Satt typ & ville dö. Men jag måste hålla in mina åsikter, för en del av betygskriterierna är att man ska ha förståelse för olika religioner.
Maten i skolan var som vanligt det värsta jag sett & lämpar sig inte ens åt grisar så jag länsade min älskade jennie vibergs kylskåp nyss. :d Nu ska jag strax åka till Kim♥
-
Sitter & tänker på mitt projektarbete som ska handla om drogernas grepp om västervik. Ska göra intervjuer & enkäter som folk får svara på. Vet inte hur jag ska utforma dom så att folk är helt ärliga bara. Men det löser sig.
Här har ni en bild som kanske är lite kontroversiell?

Kommentarer
Postat av: Sofije

Haha, gillar bilden (:

2011-10-27 @ 13:21:45
URL: http://stripedlove.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0