Vackra & lyckliga dagar

Hej..
Står i skolans bibliotek, har psykologi men jag är klar med det dom andra håller på med.. Så jag ska försöka ta igen lite religion.. Hinduism & buddism är inte det roligaste.
Står mest och saknar! Saknar & saknar, det är nog det jag spenderar mest tid med. När jag inte skrattar & är lycklig då. Haha!
Igår var jag nere på stan med fina Kim. Hjälpte honom leta efter present till hans syster.. Det gick ju sådär, haha inte lätt att köpa presenter till folk. Men han hittade något till slut! :)
Sen är jag lite småförkyld typ hela tiden, stör mig för det går ut över träningen. Folk tjöter ju sådant att jag inte får träna när jag är sjuk för man kan dö? Det vill jag ju inte.
Förutom det har jag inte mycket att säga. Händer inte mycket i mitt liv utom Kim för tillfället. Och inte vill ni väl läsa massa gulligull? ;) 
 Pusshejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0