Vardagsdramatik eller?

Hallådär. Jag kan lova att det är drama på G för tillfället. Haha till&med för mycker för mig! Can't handle it.
Jaaaaja. Har helt glömt att visa min shopping för gårdagen!!
Jag var ju hos mina småsöta grabbar igår, & det blev så sent att jag sov över där. Gud vad kallt det var kan jag lova! Sov med vattäcke eller vad det heter, & jag brukar ju ha mitt duuuuuunis. Så det var lite jobbigt. Men kom till skolan i tid för en gångs skull! Kan bero på att någon tönt väckte mig med THE VOICE på teven vid 8. uuuundrar vem det var.. Störddddddd.
Efter skolan gick jag med min söta Emma till netto & köpte en fin fotoram, den syns på bilden nedan, men texten i min är LOVE istället för FRIENDS, sedan ner till kyrkogården & vidare hem till Jennie & Danne + deras stinkande hund Larry. (Han hade extra damp idag, det är tur han är söt annars hade det vart lite jobbigt....) Sen drog vi till Torino vilket jag redan ångrar!! (känner att jag har gått upp 10 kg) Drack dock vatten till maten så lite duktig var jag väl??? Succcccck
Följde henne till kupan ungefär & nu ligger jag i min säng & ska plugga. Det suger fett mycket så ni får lite visdomsord från yoda istället:"Size matters not. Look at me. Judge me by my size, do you?"

Kommentarer
Postat av: Fridis

Tack för ditt svar om matdagboken :)

2011-10-06 @ 11:29:37
URL: http://egotuilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0