Världens bästa!

Jag har den bäästa låtsasmorzan på jorden! Nu har jag varit & handlat duktigt på willys. & min söta extramor betalade hela kalaset! wiiie!!! Jag som hade sånna pengabekymmer ett tag där. & jag fixade fram en bild på snyggingen åt er också!
Pratade dessutom telefon med min mamma & syster idag! Vi snackar tyvärr inte så ofta eftersom de bor nere i skåne & ingen av oss är bra på att ringa. Så det var härligt att höra att de mådde bra:) Här neranför har ni bilder på min otroligt vackra nu mera skånska familj
FÖRRESTEN! Har ni som läser här en egen blogg? Kommentera gärna vad den heter då! Jag kanske gärna vill följa eran också♥

Kommentarer
Postat av: Sofije

Fall du glömt min blogg ;)

2011-10-04 @ 18:56:46
URL: http://stripedlove.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0