Mitt liv & mig.

Här kommer då det utlovade blogginlägget om mig♥
kan ju börja med det mest självklara för de flesta.
jag är en 18 årig tjej som bor i en 2a i Johannesdal / västervik.
Jag är den typen av tjej som säger precis vad jag tycker & tänker vilket kan vara svårt för många att hantera, vilket jag respekterar helt & hållet. Jag är inte typen som tvingar sig på folk. Inte heller har jag överdrivet många "halvkompisar" eftersom jag tycker det är bullshit, orkar över lag inte slösa min tid på folk jag inte vet om jag kan lita på eller som jag inte verkligen tycker om.
Tråkig som jag är har jag inga speciella intressen eller hobbys men jag har nyligen börjat gymma & simma som en tok, samt börjat med badminton! Jag räknar kalorier & lever på ca 1200kcal för tillfället. Jag har alltså precis bytt livsstil till det helt motsatta (det ska sägas att jag inte ens sopsorterade för några månader sen, & levde på burn o cocacola!) pga många olika anledningar som definitivt inte har med utseende att göra. För jag är fruktansvärt självkär haha! Jag köper helst soyamjölk eller ekologiskt & undviker gärna mat som är väldigt påfrestande för miljön, just som kokött eller saker som har producerats väldigt långt bort. Jag cyklar allrahelst, men har även en bil, min underbara toyota corolla! Jag bryr mig mycket om min omvärld & är generellt positivt inställd till vad livet bjuder mig. Jag äter vegetariskt en gång i veckan även av miljöskäl.
Jag tycker politikens topprio borde vara våran jord & inte invandring, thats f*cking riddiculous.
hmm, vad kan man mera säga?
Jag är morgontrött & kommer jämnt försent. Jag sätter nästan alltid andras behov före mig mina egna. Jag lider av extrem brist på tillit till nästan alla, men jag jobbar på det. Jag tycker vi borde ge oss mer tid till andra en oss själva.
Jag har inte alltid tyckt såhär, så det kan komma som en chock, men som sagt av olika anledningar har jag förändrats väldigt mycket på senare tid.
Jag är fortfarande mänsklig & lever i överflöd som alla andra i sverige & MIN topprioritet är LYCKA & SKRATT.
pusss!!

Kommentarer
Postat av: Sofije

Mmh, min underbara fru! Jag älskar dig för den du är INNUTI! Din livsstil kan ändras hur mycket den vill, för du är alltid samma Sesse som jag är galen i :D

2011-09-28 @ 22:54:51
Postat av: Sesse Östergaard

Du är så gullig sofje!! Jag älskar dig med :D

2011-09-28 @ 23:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0