Polisen!!!

Gaaah shit alltså, vilken dag! Var som sagt på tjejkvällen på stan, vilket var döh nice ända tills... dudududuuuuuh. Jag blev anklagad för snatteri på Åhléns!! Det var det värsta alltså. Så sjukt. Bitchen som jobbar där drog in mig i ett rum & höll mig kvar där i över 2 timmar! Hon hade sett avslitna prislappar och tomma byglar samt misstänkt bettende tydligen...... Eftersom dom inte har rätt att kolla fickor/väska så var dom tvungna att hålla kvar mig tills polisen kunde komma. Jag börjar allvarligt undra om det är helt lagligt att göra så? Det var riktigt obehagligt.. De som jobbade där var otrevliga som få & vägrade lyssna på mig. Skrek på mig och fan vet jag! Jag har ju väldigt svårt att behärska mig så råkade kanske vara ganska otrevlig tillbaka. Men eftersom jag var oskyldig höll jag huvudet kallt & svarade på alla deras frågor. Till slut kom snuten ä n t l i g e n & kollade mig, slog upp mitt person nummer & visiterade mig. s j ä l v k l a r t hade jag inte tagit ett dugg från deras fula affär. Så jag fick gå därifrån dock i sälskap med snuten, & det var den längsta promenad jag tagit i mitt liv. ALLA glodde. Jag funderar på att anmäla dom för att ge mig psykiska mén eller något. Men vad tjänar det till? Ah glad att det är över i allafall. Ja hur som helst ville jag bara reda ut det eftersom det var väldigt många från skolan som såg mig. Jag är alltså inte åklagad för något brott eftersom inget brott begicks. Allt var ett missförstånd! & tur det, jag ska fan inte ha någon förbannad samhällestjänst eller böter, hade ju varit snyggt!
Hur som haver.. Jag åkte till mina fina bröder & deras vackra mor i falla efteråt och tjöta lite skit. På bilden ser ni den stolta crossmorsan
Nu ska jag sova! hihi natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0